Glumac koji strpljivo čeka svoju šansu – Ivan Vidosavljević

Posted on

Susret sa glumcem Knjaževsko-srpskog teatra, Ivanom Vidosavljevićem, otkrio mi je kako se ne sme lako ići za prvim utiscima. Koliko god sam ga doživljavala kao introvertnog, poziv za razgovor sa novinarima prihvatio je rado, profesionalno i odgovorno, došavši na Radio Zlatousti (moje drugo radno mesto) i neki minut pre vremena. A onda još iznenađenja.On zapravo i jeste introvert, na prijemnom ispitu za glumce bio je jedan od retkih kome su psiholozi otkrili tu osobinu, jer su glumci najčešće ekstroverti. Ito nije sve. Podsetio me je da se i pre pozorišta nalazio na sceni kao bubnjar grupe „Istok iza“ (nažalost u senci ekspresivnog Trnde, koji mu je danas kolega u pozorištu). A onda je upisao Šumarski fakultet – pejzažnu arhitekturu, da mu studiranje prođe što lakše, upoznao neku devojku u autobusu, ona mu rekla da studira Šumarski fakultet, zainteresovala ga i on rekao što da ne. I tek tada na studijama prvi put se ozbiljnije zainteresovao za pozorište. Gledao jednu predstavu, pa drugu, treću… jedan put, drugi put, treći… i odlučio da proba i sam. U prvom krugu ušao među dvadeset najboljih, ali nije odmah prošao, a onda sledeće godine upisao glumu na Univerzitetu „Braća Karić“ u klasi Predraga Ejdusa. Tako je ovim pozivom zamenio svoju nesuđenu vajarsku karijeru, za koju je njegov deda vajar tvrdio da je takođe talentovan! Ima još interesantnih detalja u ovoj zanimljivoj biografiji, koja ga je vodila polako ka ulozi u monodrami „Dnevnik jednog ludaka“ sa kojom gostuje i osvaja nagrade po zemljama Istočne Evrope, a upravo se vratio iz Albanije.

Pre nego što počnemo da pričamo o gostovanju tvoje monodrame u Bugarskoj, Rumuniji, Albaniji… volela bih da popričamo o tvojoj karijeri. Meni je neobično što si beogradske scene zamenio kragujevačkom.

– Takva je sudbina. Moj karakter. Meni je dosta dobro krenulo u Beogradu sa „Operom za tri groša“ u Ateljeu 212 kod Nikite Milivojevića…

LICE – Glumac koji strpljivo čeka svoju šansu – Ivan Vidosavljević

Оставите одговор

