KNJAŽEVSKO-SRPSKI TEATAR — repertoar za decembar

Posted on Updated on

See on Scoop.itКњажевско-српски театар Knjaževsko-srpski teatar

 

KST‘s insight:

ponedeljak, 2. decembar

JEDAN ČOVEK, DVOJICA GAZDA

Српски / Srpski: Moja fotografija.
Српски / Srpski: Moja fotografija. (Photo credit: Wikipedia)

utorak, 3. decembar

UBITI PTICU RUGALICU
Rasprodato

čtvrtak, 5. decembar

MOJE BIVŠE, MOJI BIVŠI
Gostovanje – Narodno pozorište u Beogradu

petak, 6. decembar

UBITI PTICU RUGALICU
Gostovanje – Beogradsko dramsko pozorište

ponedeljak, 9. decembar

GOSPOĐA MINISTARKA

utorak, 10. decembar

JEDAN ČOVEK, DVOJICA GAZDA
Gostovanje – Beogradsko dramsko pozorište

četvrtak, 12. decembar

MOJE BIVŠE, MOJI BIVŠI

English: Image of Knjaževsko-srpski teatar in ...
English: Image of Knjaževsko-srpski teatar in City of Kragujevac, Serbia (Photo credit: Wikipedia)

subota, 14. decembar

DO GOLE KOŽE

ponedeljak, 16. decembar

UBITI PTICU RUGALICU

utorak, 17. decembar

GUSARI

utorak, 17. decembar

SEOBE

sreda, 18. decembar

LEPOTICA LINEJNA

subota, 21. decembar

HLADNJAČA ZA SLADOLED
Gostovanje – Atelje 212

nedelja, 22. decembar

GUSARI

 

See on www.joakimvujic.com

 

Оставите одговор

